W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Aby skorzystać z wiedzy specjalistów z agencji reklamowej Kraków, zajrzyj na k-myk.pl.

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, akcje marketingowe winny być ważnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, kalendarzy bądź billboardów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć interesujące, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, a także opracuje strategię interakcji z klientami poprzez modne media społecznościowe, jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Do których podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów, które zwykle wymagają drobiazgowego planowania, te obowiązki może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą oraz kompetentnego teamu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]